Skip to content

VOOR EEN NIEUWE GENERATIE WERKERS

Planworks

Merkstrategie

Planworks is planningsoftware voor bedrijven en organisaties met ingewikkelde planningen, piekbelastingen en shifts die elkaar afwisselen. In meerdere merkstrategiesessies hebben we de kern van de zaak bovengehaald: planning voor een nieuwe generatie werkers. Werkers die flexibel willen zijn, terwijl bedrijven wel moeten kunnen bouwen op je komst en je inzet. In dat spanningsveld lost Planworks de planningpuzzel op voor bedrijven, gekoppeld aan een app voor klanten en medewerkers.

Merkontwerp

Dankzij de Look & Feel-sessie konden we Planworks karakter en menselijkheid geven:

  • Bold.
  • Warm.
  • Casual.
  • Playful.

Geïnspireerd op de kleuren en strepen van bijen die zich ook in groepen organiseren, heeft Planworks een stoere look met speelse twist. Met 2 kenmerkende strepen in het logo, die ook als losse objecten toegepast kunnen worden.

"Bij Martijn hoef ik me geen zorgen te maken over hoe het eruit ziet. Ik kan me gewoon focussen op de inhoud. Dat geeft me zoveel rust!"